Faq's
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
We accepteren alle gangbare creditcards, waaronder VISA, MasterCard en American Express, evenals bankoverschrijvingen, PayPal, Western Union en persoonlijke cheques (in Amerikaanse dollars of euro's).
In welke valuta wordt de betaling afgeschreven?
Uw betaling vindt plaats in euro's (EUR). Uw creditcardmaatschappij bepaalt de wisselkoers op de dag dat u uw bestelling plaatst. Het bedrag op uw creditcardafschrift kan enigszins afwijken van het bedrag dat op onze website wordt weergegeven vanwege dagelijkse schommelingen in wisselkoersen of het beleid van creditcardmaatschappijen.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden wereldwijd naar 244 landen met DHL Express.
Wat zijn de verzendkosten?
Het tarief voor de verzending van uw bestelling is gebaseerd op het gewicht/volume van uw producten en uw locatie. Vóór de laatste afrekenpagina worden de verzendkosten weergegeven en kunt u de bestelling desgewenst afwijzen.
Laat u mij weten wanneer mijn bestelling wordt verzonden?
Na verzending ontvangt u een bevestigingsmail met een DHL-trackingnummer. We houden u ook per e-mail op de hoogte van de voortgang van uw pakket, vanaf het moment dat we uw bestelling verzenden tot de uiteindelijke levering.
Kunnen jullie een levertijd garanderen?
Hoewel we geen specifieke levertijd op de gewenste bezorgdag kunnen garanderen, raden we u aan onze verzendtarieven te raadplegen. beleid voor meer informatie.
Waar is mijn bestelling en wanneer wordt deze geleverd?
Controleer de DHL-trackinginformatie die u bij verzending heeft ontvangen. We houden u ook per e-mail op de hoogte van de voortgang van uw pakket, vanaf het moment dat we uw bestelling verzenden tot de uiteindelijke levering.
Kunt u een bewijs van levering overleggen?
Binnen 3 uur na levering ontvangt u per e-mail een ontvangstbevestiging met de naam van de ontvanger en het lokale tijdstip van levering.
Leveren jullie ook aan hotels, ziekenhuizen, bedrijven, enz.?
Absoluut. De receptie tekent voor ontvangst en stelt de ontvanger op de hoogte.
Wat gebeurt er als de ontvanger niet aanwezig is op het moment van bezorging?
Als de ontvanger van uw cadeau niet aanwezig is op het moment van bezorging, bezorgt DHL het pakket automatisch de volgende werkdag opnieuw. Als de ontvanger de volgende dag nog steeds niet aanwezig is, laat DHL een briefje achter op de deur met het trackingnummer van het pakket en het lokale telefoonnummer van het dichtstbijzijnde DHL-kantoor. De ontvanger van uw cadeau moet zelf contact opnemen met DHL en een afspraak maken voor bezorging.
Bezorgen jullie ook in het weekend?
Onze vervoerder DHL bezorgt niet in het weekend.
Heeft u een winkel?
Nee, we hebben momenteel geen winkels. U vindt ons uitsluitend online.
Bieden jullie kortingsbonnen aan?
Nee, wij bieden geen kortingsbonnen aan.
Verhuurt/verkoopt u mijn persoonlijke gegevens?
Lees nooit ons privacybeleid.
Als u geen antwoord op uw vraag kunt vinden, neem dan contact met ons op.